NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 23 oktober, 2013

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 23 oktober, 2013
Skrivet av: Jonathan Isaksson skrivet 2013-09-29, 19:20
Maud.
Jo jag förstår,Men har hittat andra personer som är släkt med mig som redan skrivt upp min mors släkt. Och jo min Mormors far hade en okänd far. men han tog efternamnet från den fadern konstigt nog. men vi vet inte vem det var. Tack iallafall för hjälpen!
 
Karin
Jo jag kan komma tillbaka på 1600 talet på min danska sida sen tar det stopp. eller iallafall jag och andra danska släktingar kan inte hitta längre tillbaka. Man tycker det är ganska spännande just långt tillbaka,men visst är det intressant med inte så långt tillbaka i tiden med. Är väldigt intressant med just Effe elida brodin och hennes föräldrar som åkte till nordamerika och sedan åkte tillbaka till just hälsingland. Man tänker,Tänk om dom inte hade flyttat tillbaka. Undrar hur saker skulle sett ut då. man kanske inte skulle bli född.
 
Men kan ni kolla upp mer om Sara och jonas brodin? Alltså sara hette lind innan hon gifte sig. vilka är deras föräldrar osv? Var något nytt för min mamma dethära. Brukar många som utvandrar till amerika komma tillbaka som dom gjorde?