NULL Skriv ut sidan - SV: Okänd ort

Anbytarforum

Titel: SV: Okänd ort
Skrivet av: Åke Myrenäs skrivet 2018-09-11, 15:55

[font=]OBS! Ursäkta att jag skriver detta på min dator med win10.med problem med heter winzip och  påstås vara privacy protector[/font]
Jag har för många år sen skaffat winzip men försöker nu inte avsluta dem begriper ej vitsen men kanske bra!
Nu till dig Hans Olof Johansson i Uppsala
[font=]Tack för svar både till dig Åke Carlsson i Våmb Västergötland och Åke Carlsson i Norköping beträffande Anna Sofia Falkengren född 1795 i Jönköping och Anders Magnus Carlsson (AMC) född i Norrköping 17890802 De[/font]
[font='arial,helvetica,sans-serif'] gifte sig i Lidköping? 1814 och  boende senare i Uddevalla? AMC dog 1818-12-04 i Uddevalla och hustrun gifte om sig med en annan ? men efterlämnade sista barnet  Bror Carl Peter =(BCP) som senare dyker upp Göteborg och han fick flera barn bl a Carl Oscar Carlsson som flyttade till Stockholm och efter detta har jag koll. BCP försvann spårlöst i Göteborg![/font][/color]
[font=&amp][/size][/font]
[font=&amp][font=]MVH 10sept kl 11:09 Åke Myrenäs[/font][font=]jocke3602@outlook.com[/font][font=]ake.myrenas@gmail.com[/font][/font][/color]
[font=&amp][/font]