NULL Skriv ut sidan - SV: auDNA-Finska frälsesläkter

Anbytarforum

Titel: SV: auDNA-Finska frälsesläkter
Skrivet av: Jakob Norstedt skrivet 2018-03-06, 17:56
Ordet är fritt - och det är inget närvarotvång på den här tråden. Det står dessutom  var och en fritt att själva välja vilka inlägg de vill besvara.

Det gäller även för mig. Jag tar mig friheten att enbart besvara konstruktiva bidrag framöver - även sådana som ev. kan kullkasta mina hypoteser, då det bidrar till ökad kunskap.

Jag tänker inte ge mig inpå ett ställningskrig, vilket uppenbarligen endast leder till att ta fram de sämsta egenskaperna hos de inblandade - vilket tyvärr gäller även  mig...
Leif!

Kom inte och säg att jag inte haft konstruktiva inlägg. Jag har verkligen försökt diskutera och ifrågasätta. Sätta fingret på tveksamheter. Men allt sånt ignorerar du.

Du besvarar bara dem som inte ifrågasätter dig. Tyvärr. Du har verkligen inte bidragit till ökad kunskap utan du har malt på med ditt eget som inte är värt något alls så länge det inte får ifrågasättas av DNA-forskningssamfundet. Skall forskningen gå framåt så måste man lyckas att antingen jämka ihop sig med andra eller övertyga samfundet om att just ens egna idéer tillför ny kunskap. Detta har du inte gjort.