NULL Skriv ut sidan - SV: Synlig "tråd i släktlinjen"

Anbytarforum

Titel: SV: Synlig "tråd i släktlinjen"
Skrivet av: Gunnar Karlsson skrivet 2017-07-26, 00:45
Då jag inte matat in vare sig partner eller barn till den som är syskon till den direkta "linjen", så dyker ingen ny svart pil upp på dom, och då ser jag ju linjen helt överskådligt, och jag kan snabbt och lätt ta mig med hjälp av pilarna på just denna linje jag forskar på.


Men så fort jag matar in någon mer person till något syskon så får jag även en pil på detta syskon, och matar jag då in personer till alla syskon, så är jag helt vilse var släktlinjen går, och har man då glömt namnet på var man kommer in, så kan det bli att starta upp många av syskonen för att hitta tillbaks. Dock gav du mig ett tips med stora bokstäver på släktlinjen, men det är ändå primitivt tycker jag, för flaggor skulle ju kunna snabbt och enkelt kunna peka ut släktlinjen, och om det finns flaggor så borde man väl kunna använda dom till just detta, men hur sjutton gör man, för visserligen har detta program några år på nacken, men det låter ändå primitivt om man inte kan märka upp olika saker lättläst, med till exempel flaggor, men så dålig hjälp det är i programmet, är i alla fall min personliga åsikt