NULL Skriv ut sidan - SV: Arbetsläge m m i anbytarforum

Anbytarforum

Titel: SV: Arbetsläge m m i anbytarforum
Skrivet av: Lars Unger skrivet 2016-12-01, 10:37
Nina har svarat på mitt inlägg enligt följande:
Jag ägnar merparten av min arbetstid och nedanstående korrigeringar och tar bort meddelandena i den takt som de är lösta. ÅÄÖ-problemet måste åtgärdas för hand och har tagit en förödande lång tid och så gäller också för omsorteringen av ämnen och kategorier. Jag växlar mellan dessa problem och "knappar" så fort jag kan. Status är att det nu är ca 4000 inlägg med åäö som behöver rättas samt att jag hunnit till bostaven "L" under Släktnamn - > Övriga släkter. Så länge felanmälansskylten finns så pågår arbetet för fullt. Men tack för att du bryr dig! Detta år har varit ett långt sisyfos-arbete och ingen hellre än jag vill att detta skall vara klart.

Jag har skickat henne en virtuell blomma för hennes tålamod och ork. Men det måste väl finnas flera personer i förbundet till hjälp i dessa sammanhang. Att utnyttja en kvalificerad person för rättelsearbetet samtidigt som vi vet att det ligger ett antal förslag till förbättringar som skulle kunna förenkla för oss i forumet, som kräver insatser av en person av hennes kaliber.

Är det bara jag som tycker att det finns misshushållning med resurserna. Eller lönar det sig inte att reagera mot förbundet!!!???


Lasse