NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2003-10-27

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2003-10-27
Skrivet av: Peter Karlsson / anbytarvärd (Peter) skrivet 2003-02-15, 20:38
En kort replik om att saker inte raderas.. -det är förstås helt enkelt så att jag absolut inte har någon möjlighet att se någon dum slutreplik i ett vanligt inlägg.. Skulle allt läsas från början till slut vore detta mycket mer än ett heltidsjobb; de flesta inlägg i forumet har jag aldrig läst ett ord av, eventuella problem brukar snabbt påtalas för mig av alerta läsare och så kan jag ändra sedan så fort det går.. (I fortsättningen får man väl granska vissa skribenter lite närmare då, tyvärr)
-Visst har jag råkat se ett par av dessa så onödiga kommantarer från Bertil och då editerat bort dem direkt - men här (som så ofta :-) så är du snabbast.. Rättare sagt så var det nog först när ditt namn dök upp efter Bertils som jag anade oråd.  
Det är alltså inte så att jag av någon märklig anledning undlåter att radera kommentarer/inlägg som inte hör hemma här. Så skicka mig ett mail istället när du ser detta så slipper vi få problemet i rampljuset hela tiden..
 
Får väl passa på att upplysa Bertil (och andra) om att inlägg kan tas bort i sin helhet i fortsättningen om de innehåller dumheter - det blir förstås enklast för mig.. Men, jag försöker ha GLIMTEN i ögat, och får inte NOG i första taget..