NULL Skriv ut sidan - SV: "Nya Anbytarforum"

Anbytarforum

Titel: SV: "Nya Anbytarforum"
Skrivet av: Lars Unger skrivet 2016-08-10, 15:49
Jag tackar för Erland Ringborgs svar på min propå. Det finns från min sida ingen anledning att bedöma den  lämpliga vägen att gå fram. Jag accepterar den framförda linjen. Det tror jag flera gör och kritik på att saker kan gå långsamt kanske därför kan dämpas något.

MEN, det finns ett tilläggsmoment till detta. Informera om den sammanställning av fel och brister som tydligen nu finns. Uppdatera felkatalogen. Försök att då och då informera om de framsteg som görs att avbearbeta denna.

Att pipelinen är smal och att slussningen genom den tar tid gör mindre, bara det finns information vad som går igenom den. Att informationsgivningen i sig kan inverka på effektiviteten i rättelsearbetet etc. spelar mindre roll, bara alla är medvetna om att det finns svårigheter och att dessa successivt löses.

Jag har full beundran för att det fortfarande finns ambitioner att lösa problemen trots vi användares otåliga propåer om ändringar, nyutveckling m m.

Men som sagt, ge oss användare ett litet köttben då och då så tror jag att förståelsen ökar än mer.

Lars Unger
Användare