NULL Skriv ut sidan - SV: "Nya Anbytarforum"

Anbytarforum

Titel: SV: "Nya Anbytarforum"
Skrivet av: Britt-Marie Waller skrivet 2016-08-03, 14:28
Nu har "nya anbytarforum" funnits i 4 månader, men jag tycker att det går väldigt långsamt med att justera forumet. Status för felanmälningar har sett likadan ut hur länge som helst...Nya inlägg: Man kan fortfarande bara se den initiala frågan, inte om frågeställaren har fått något svar. Jag har för flera månader sedan skrivit en felanmälan gällande "nya olästa inlägg", en funktion som man når som inloggad. Funktionen i sig är bra och mer lättläst än "nya inlägg", men jag saknar att man anger vilket län/landskap som socknen tillhör. T ex Säby, Marbäck, Horn och Ljung finns i flera län. En länsbokstav efter socknen gör att jag inte behöver gå in och försöka lista ut om det är något som intresserar mig. Jag har inte fått något svar på min felanmälan och inte heller står det något under status för felanmälan...

Eftersom jag inte har fått något som helst besked angående min felanmälan skriver jag här och hoppas att någon ansvarig kanske läser? Vad tycker ni andra trogna Röttervänner? Luften verkar ha gått ur forumet tyvärr...