NULL Skriv ut sidan - SV: "Nya Anbytarforum"

Anbytarforum

Titel: SV: "Nya Anbytarforum"
Skrivet av: Ann-Mari Bäckman skrivet 2016-06-11, 09:46
Nu har det ju "bara" gått 2½ månad sedan införandet av Nya AF och det lär nog ta kanske 3 månader till (semesterstopp snart) innan det ska anses att AF är färdigjusterad.


Jag tycker att jag fortfarande kan ta till mig nya tekniker, men som AF ser ut nu är det bara jobbigt att lotsa sig fram. Det är alldeles för mycket finesser.  Okej, om du nöjer mig att gå raka vägen till din specialité eller där du vill ställa frågan, så funkar det väl, men är det bra att AF blir så? Fort in, fort ut!


Nu jämför jag mig med hur det var, när nya Porträttfynd kom till och då tyckte "någon" att, men det går ju att lägga in kort. Ja, att lägga in kort går alldeles förträffligt, mycket enklare nu än förr. Porträttfynd handlar så mycket mer än att bara lägga in kort. Andemeningen är ju att man också ska kunna identifiera korten.


Samma sak med Nya AF, för att det ska kännas meningsfullt att gå in i AF, ska man kunna se vad som händer och sker under olika rubriker, utan att vara tvungen att "låsa upp dörr för dörr", för att se vad som pågår.


Tack alla ni, som påpekar fel och brister! (Själv är jag dålig på det) Det är ni som gör att nya AF kan bli bättre! Kanske det blir bra till sist!