NULL Skriv ut sidan - SV: "Nya Anbytarforum"

Anbytarforum

Titel: SV: "Nya Anbytarforum"
Skrivet av: Ann-Mari Bäckman skrivet 2016-05-31, 18:55
Per Starbäck, tack för ditt svar på min fråga, som jag ställde för ett tag sedan.


Jag håller ju på att hjälpa till med identifieringen av gamla foton i Rötters Porträttfynd. Om det finns namn i albumet, så kan man ev komma på vem, som har ägt albumet. Då måste jag göra en släktutredning. Släktforskningen, som jag gör kan beröra hela landet.


Ibland tycker jag det är kul att hjälpa till även i Anbytarforum, men hur ser man vilka frågor, som är obesvarade?


Ett exempel hur jag gjorde häromdagen, Först klickade jag på rutan längst ned "Senaste inläggen". Då kommer alla ämnen upp, där en fråga har ställts. Jag gick in i Uppland; Närtuna, där en fråga var ställt, men där fanns redan ett svar! Så gick jag in i Värmland; Dalby; SV: Behöver hjälp... och där var också frågan besvarad.


Jag har tolkat det så att där det står SV, är frågan besvarad, men det stämmer inte. Vad betyder detta SV ?


Eftersom jag vill hjälpa till ibland i olika landskap, så är jag inte intresserad  av något meddelande via epost.


Christina Weigel har också ställt samma fråga. Alltså är vi bara två, som inte ser vilka frågor, som är obesvarade eller inte?