NULL Skriv ut sidan - SV: "Nya Anbytarforum"

Anbytarforum

Titel: SV: "Nya Anbytarforum"
Skrivet av: Ann-Mari Bäckman skrivet 2016-04-15, 17:02
Jag känner hur blodtrycket stiger och känner hur jag blir argare och argare. Jag har suttit ett långt tag för att se var jag skulle lägga in min fråga. Det var väl Nya Anbytarforum, som jag helst ville komma till. Ser nu att den ligger under ämnet Forum; Förbundsforum; Förbundsforum; Anbytarforum; Anbytarforums Funktioner. Helt vansinnigt! Så krångligt för att leta sig hit. Så rörigt!!!! Är det för att jag inte är en ungdom längre, som jag tycker allt är så rörigt. Obs! jag är intresserad av allt i AF, inte bara Gamla Bilder. Det kanske är lättare för dem, som bara rör sig i sin socken eller sitt landskap?


Det är sådana kringeliga krokar för att leta sig fram. Jag tyckte det var kul med alla finesser först, men nu avstår jag gärna från dem, om jag med lätthet hittar till målet, d v s ämnet jag vill till istället.


Jag ser att det ställs en massa frågor om Nya Anbytarforums funktioner, som inte får svar. Hoppas att detta beror på att ingen kan svara på dem och inte på att någon vet, men ids inte svara. Hur hittar man till alla bra svar på hur Nya AF fungerar? T ex Hur starta ett Nytt ämne. (Jag har sett att det står längst ned ibland)


Så till min fråga om någon vet hur det är: hur ser jag att en fråga har fått ett svar?

När jag väljer senaste inläggen, längst ned på sidan och klickar på det" skrivna arket", kommer Anbytarforum; Geografiskt relaterade och under där så ser man olika ämnen och frågor och ett namn. Hur vet jag att en fråga har fått ett svar, utan att behöva klicka på frågan?