NULL Skriv ut sidan - SV: "Nya Anbytarforum"

Anbytarforum

Titel: SV: "Nya Anbytarforum"
Skrivet av: Ann-Mari Bäckman skrivet 2016-04-06, 10:59
Det här har jag varit med om tidigare, men då gällde det Nya Porträttfynd. Vi var då bara en handfull personer, som hade åsikter om hur mycket som inte funkade. Vi fick verkligen kämpa i motvind mot en ordförande, som ansåg att visst fungerade det, att fördröjningen som vi gnällspikar orsakade, fick kostnaderna att skena iväg o s v, (Detta är inte ett citat men kan läsas under Förbundets databaser)
Den gången var jag en tre-fyra som fick ha testa Porträttfynd. Vissa av de saker, som jag påpekade åtgärdades andra inte. Det var först när Porträttfynd presenterades och man skulle använda det på riktigt, som man upptäckte alla felen. Det har tagit tid att justera allting, ett par år kanske.
Den här gången fick jag erbjudande om att delta och testa det Nya Anbytarforum, men tackade nej till det. Porträttfynd räcker för mig.  ;)
Jag har ingen aning om hur många som varit med om att ha synpunkter inför lanseringen, men är det som med Porträttfynd, så är det först när man börjar använda det på riktigt, som man ser hur hela konceptet blev och vad som inte fungerar. Så att vänta med lanseringen något år, om det nu är bara ett fåtal som testat AF, tror jag inte hade hjälpt.