NULL Skriv ut sidan - SV: Inställningar i nya Anbytarforum

Anbytarforum

Titel: SV: Inställningar i nya Anbytarforum
Skrivet av: Maud Svensson skrivet 2016-04-01, 23:57
Även jag saknar den omedelbara överblick man fick i gamla forumet när man valde Nytt senaste dygn/tre dygn/vecka. Saknar också den tidigare möjligheten att söka nya inlägg senaste timme/två timmar etc.

Jag är i första hand intresserad av att besvara frågor under Stockholm, och de frågorna var ju enkla att hitta förr. Nu får jag bläddra igenom ett antal sidor (för närvarande 10 stycken) under "Senaste inläggen" – där allt ligger huller om buller både ämnes- och tidsmässigt – för att finna eventuella Stockholmsfrågor. Det känns inte lockande.

Alternativt kan jag från startsidan gå till Landskap – där står i skrivande stund att senaste inlägget gjorts i dag (fredag) kl 08:39. (Men det stämmer ju inte, det har gjorts flera inlägg under landskap senare i dag, bland annat av mig.) Nå, jag väljer Stockholm och Församlingar, och försöker se var det skrivits inlägg i dag – och det är inte lätt.

ÖNSKEMÅL:
en tydlig markering i färg – till exempel en röd prick, flagga eller annan symbol – vid de församlingar där inlägg gjorts det senaste dygnet.

Om någon kommit på  ett tredje och enklare/snabbare sätt att söka det man är mest intresserad av, är jag tacksam för tips.