NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 17 mars, 2012

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 17 mars, 2012
Skrivet av: Sten Magnusson skrivet 2010-12-25, 14:49
Om du har ett ideologiskt motstånd mot reklam så får du förstås ha det, men då har du nog viktigare kamper att utkämpa än mot Rötter. Mot irriterande TV-reklam t ex.
 
Vad har ideologi med mitt argument mot reklam på Wiki-Rötter att göra?  
Här är det ju fråga om huruvida den som ger ett frivilligt bidrag till Nättidningen Rötter inkl. dess underavdelningar som bl.a. Porträttfynd, Rötters Anbytarforum m.fl. för att man ska kunna driva det vidare. Till Rötters Vänner kan väl f.ö. även en som inte är med i någon av SSF:s 166 medlemsföreningar betala en frivillig avgift?
 
Bidraget går väl inte till att täcka reklamutgifter? I så fall kunde väl reklamregeln på Anbytarforum skrotas, vilket jag inte anser önskvärt. Anders kanske må kalla det kampanj e.dyl. men jag förstår inte vad TV-reklam har att göra i den här diskussionen?  
 
F.ö. ingår ju i Rötter bl.a. Startsidan Innehåll Sakregister A-Ö Kontakta oss Länkar För nybörjare! CD-support Bugg-fixar BOKHANDEL Wiki-Rötter RIKSFÖRBUNDET Förbundskansliet Förbunds-Nytt Förbundsforum Konsulatsarkiv Släktforskardagarna Medlemsföreningar Kalendarium Förmåner Förbundsförsäkring Gravvårdar Namn åt de döda Tidningen  Släktforskningens dag LÄSARSIDOR  Anbytarforum Rötters Vänner Avrättade Emigrantforum Forskarkatalogen Litteratur-Sök  Marknaden Porträttfynd Samefynd Tillfällighetsfynd IN ENGLISH SÖKFUNKTIONER  Databaser  Snabb-Sök Stora Släkt-Sök  Sök i Rötter
 
Är synpunkterna i föregående inlägg Förbundets officiella hållning?
 
 
 
Mvh/Sten Magnusson