NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 01 april, 2009

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 01 april, 2009
Skrivet av: Barbro Stålheim skrivet 2009-04-01, 09:04
Jag menar naturligtvis inte att alla andra ska tåla något bara för att styrelsen får otrevliga mail. Det är inte acceptabelt för någon, oavsett om man är officiell eller inte.
 
Dessutom lär det vara så, att man tillåter grova övertramp från personer med kontakter.  -- Jag förstår inte den meningen, menar du att Forumvärden inte behandlar alla personer lika? Jag har svårt att ta det till mig då jag tycker att forumvärden arbetar konsekvent.  
 
Du råkade väldigt illa ut i den blogg som nu är borttagen, vilket jag beklagar. Menar du att den personen, om han nu har ett användarkonto, skulle stängas av från FF för att han bloggar utanför FF? Eller skriver obehagliga mail? Om det är de åtgärderna som efterfrågas så betyder det både en tuffare moderering och beslut om avstängning och inte minst, kunskap om vilka som får mail och vad de innehåller.
 
Jag tycker du har en pessimistik syn på värdet av Anbytarforum, jag delar inte alls din tro om att AF kommer att dö ut. Det tillförs hela tiden nya släktforskare som tycker att AF är ett fantastiskt forum.