NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 01 april, 2009

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 01 april, 2009
Skrivet av: Barbro Stålheim skrivet 2009-04-01, 00:19
Mårten och Lars, vad tycker ni att förbundsstyrelsen eller värdarna ska vidta för åtgärder? Det enda vi möjligtvis kan göra är att stänga av personernas användarkonton, och då enbart för de inlägg som görs på AF eller FF. Det man skriver någon annanstans kan vi inte göra något åt. Någon/några av de här personerna har dessutom inte något användarkonto.
 
Tyvärr kan jag inte referera till eller publicera de mail som förbundsstyrelsen eller anställda får, mer eller mindre dagligen. Men jag kan säga att en del av dem är obehagliga, några mycket obehagliga. Därför skulle jag gärna se att alla här visade förståelse för om man t ex som moderator inte vill framträda med sitt namn.  
 
Tack och lov finns det så mycket positivt att glädjas åt att man kan bortse från allt det här negativa. Man kan inte styras av ett fåtal personer tyckanden och särskilt inte om de framförs i hotfulla ordalag. Låt oss istället tillsammans ignorera de här personerna så att deras brasa inte eldas på - då dör det här avarterna förhoppningsvis ut!