NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 02 mars, 2008

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 02 mars, 2008
Skrivet av: Bengt Isacsson skrivet 2008-03-01, 16:15
Jag noterar med tillfredställelse att den fråga jag ställde till Förbundsstyrelsen igår den 29/2 kl 10:03 inte har besvarats av en enda FS-ledamot.
 
Jag har därför skickat följande mail till samtliga ledamöter i FS (jag hittade ingen direktadress till Förbundsstyrelsen).
 
 
Hejsan på er allihop,
 
Jag noterar med glädje att den fråga jag ställt den 29/2 i Förbundsforum angående separeringen av Af och FF inte har besvarats av en enda förbundsstyrelserepresentant.  
 
Jag tolkar detta så att samtliga Förbundsstyrelseledamöter ense med mig om att Förbundsforumet skall separeras från Anbytarforumet så att Förbundets medlemmar kan få tillträde till en egen diskussionsplats på nätet utan avgift.
 
Jag föreslår därför Förbundsstyrelsen att med det snaraste
 
besluta  
 
att -     Förbundsforum skall separeras från Anbytarforum samt att tillträde till detta forum skall vara kostnadsfritt för alla enskilda                        medlemmar i förbundet såväl som för förbundets medlemsföreningar.
 
att -     Ordningsreglerna för Förbundsforum skall följa sedvanlig Internet-netiquett.
 
att -     Uppmana förbundets medlemsföreningar att aktivt delta i detta forum för att kunna utveckla demokratin och gemenskapen inom                förbundet.
 
 
 
Jag önskar också att få en kopia på denna paragraf i FS-protokollet tillsänd mig efter beslutet.
 
Hälsningar
 
Bengt Isacsson
 
Medlem i DIS Nr 39522