NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 02 mars, 2008

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 02 mars, 2008
Skrivet av: Bengt Isacsson skrivet 2008-03-01, 15:07
Tack för det klargörandet det var välkommet.
 
Men inte desto mindre vill jag påpeka att det måste vara en självklarhet att de av förbundets anställda och eventuellt inhyrd kompetens som har behov av att ha tillträde också får det.
 
Dessutom måste det anses av största vikt att förbundets förtroendevalda revisor har fri tillgång till både AF/FF och eventuellt andra ställen för att kunna sköta sitt uppdrag. Revisorn är ju medlemmarnas garanti för att förbundet sköts enligt gällande stadgar och som dessutom har ett ansvar för att demokratin fungerar i förbundet.
 
Jag vill också påpeka att det du säger om en person sprider en hemlig lista - det står inget om det i det mail jag fått. Det behöver handla inte nödvändigtvis vara på det sättet. Jag för min egen del mer tror att det handlar om att någan har sagt någonting och i brist på nödvändig information blir sedan ryktena mer eller mindre en sanning.
 
Förbundets attityd till enskilda medlemmar spär ju på en ryktespridning eftersom de förtroendevalda inte är särskilt villiga att delta i diskussioner eller ens svara på frågor.
 
(Meddelandet ändrat av bengtisa den 01 mars, 2008)