NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 09 februari, 2008

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 09 februari, 2008
Skrivet av: Daniel Berglund skrivet 2008-02-09, 00:46
Går det rent tekniskt att ställa in så att inläggen försvinner automatiskt efter 90 dagar?Nä, och det komplicerar ju beslutet en aning, för jag hoppas att förbundets personal får göra nyttigare och mer inkomstbringande saker, t ex jobba med CD-produkterna, än att rensa gamla inlägg. Har förbundet dålig ekonomi gäller det väl att jobba med säljbara produkter i största möjliga utsträckning.
 
Jag vill lägga en sak till Mats lista ovan - gruppen Ett bättre Anbytarforum kommer snart, också enligt styrelsens beslut, att krypa ner i Förbundsforum. Det beslutet är värt en egen diskussion, men jag tror att det finns en hel del där som förtjänar att ligga mer än 90 dagar, inte minst därför att de frivilliga krafter som jobbar med AF (t ex undertecknad) förmodligen inte alltid hinner genomföra förslagen på den tiden. Då är det ju lite synd att de försvinner.
 
Allt här är ju inte hetsig debatt, vilket den måste ha tyckt som föreslog 24 timmar som liggetid. Har fortfarande lite svårt att tro att någon verkligen gjorde detta förslag på allvar??
 
Två år vore en bättre tid - och accepterar man två år, så kan man nog acceptera evig tid, vilket i datorsammanhang torde vara 10 år, och låta folk använda sitt egen omdöme när det gäller att avgöra om något är överspelat eller inte.