NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 23 januari, 2008

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 23 januari, 2008
Skrivet av: Olle Elm skrivet 2008-01-20, 13:05
Daniel,  
Ställde en fråga om länken Du lade ut ovan, som ger - Nytt senaste dygn i detta forum, och som jag gärna skulle vilja ha på en annan plats; Det är lite opraktiskt att behöva gå hit varje gång för att se trädet. Det är OK för mig om Du inte vill svara, men svara då det, är Du snäll. Jag tänker; Kanske bara en miss från Din sida...  
 
F ö försökte jag på egen hand använda länken med vanlig `link-formatering, men den verkar spärrad. Är det fler som försökt?  
 
Anders,  
Kan Du utveckla: så är det alltså lätt att göra så att ett användarkonto kan skriva i FF men inte i AF...; Hur menar Du rent praktiskt?  
 
Anna-Lena, Du skriver om mig: Men det enda han egentligen vill - liksom många andra - är att det på Rötters förstasida skall finnas en länk till Förbundsforum på samma sätt som till Anbytarforum. Nja - så tydlig har jag inte varit, vad jag kan minnas. Jag kan nöja mig med en länk en våning högre upp jämfört med dagsläget, till att börja med; Alltså inte under den här herarkin:  
 
ANBYTARFORUM  
[color=0000ff]Kontakta oss  
Ordningsregler  
Cookies[/color]  
 
NYBÖRJARE  
[color=0000ff]Kika gärna här![/color]  
 
DISKUSSIONER  
[color=0000ff]Startsidan  
Ämnen[/color]  
 
Så långt får nämligen ögat gå, för att man skall hitta länken till ingången.  
Den borde som jag tänker liggga på denna nivån - men välj själva var - och t ex heta:
[color=0000ff]Nytt senaste dygn Ff[/color]
Jag gissar att Anders ovan har en idé om hur man skall göra för att stoppa obehöriga att komma vidare på den länken ... men det kanske vi får svar på här senare.
Vänligen,  
Olle
PS. Om detta kan tolkas som att jag har avvikande uppfattning om att man skall betala för att diskutera i Förbundsforum, kan jag meddela att så inte är fallet. Går den frågan inte att lösa med att länken ligger enl ovan, får man lösa den frågan i annan ordning. DS
 
(Meddelandet ändrat av smol den 20 januari, 2008)