NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 14 januari, 2014

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 14 januari, 2014
Skrivet av: Ann-Mari Bäckman skrivet 2014-01-13, 23:56
Barbro,  
 
Jag antar att det är mig du bl a menar som en av debattörerna och att jag har meilkontakt med Nina Mårtensson. Ja, det stämmer. Ibland har jag fått svar och ibland inte.
 
Det senaste som har hänt är att jag meddelade Nina att sökningen hade slutat fungera och fick till svar att hon skulle fixa det (öppnade mailet i stugan, sitter hemma, så jag kan inte ange exakt vad som stod där). Sökningen fungerar nu igen. Det är ju en av åtgärderna, som finns på Startsidan.
 
Nu senast skickade jag ett mail till Nina, för att höra om det gick att få kommentarerna synbara, när man väljer att se alla korten i ett album. Jag fick svar idag 16:53 att hon skulle försöka ordna det. Detta är en åtgärd som inte finns med på Startsidan.
 
Dessutom har jag meddelat under Porträttfynd, varje gång jag skickat något felmeddelande till Nya Rötter. Var och en kan ju själv gå in och kolla om det blivit någon förändring.  
 
Om jag inte missuppfattat dig, så är det de åtgärder som finns kvar att utföra på Startsidan, som ska utföras. Sedan blir det inget mer arbete med Porträttfynd. Att vi får nöja oss med det och det är just det som inte räcker om man vill kunna hjälpa till med identifieringen  av korten.