NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 28 maj, 2008

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 28 maj, 2008
Skrivet av: Lena A Löfström skrivet 2008-02-16, 21:00
Det är trevligt att ni nu hejar på Jojje och Mats för att de säger att vi ska blicka framåt. Ber bara att få påpeka att även jag här ovan sa just precis det!MEN kan vi inte glömma det här nu. Se framåt och stötta de stackare som faktiskt idag försöker få någon form av rätsida på hela soppan.
 
Å Du Jojje, två saker.
 
1. Kan Du förklara vad Du menar med att någon som inte sitter i valberedningen inte kan veta vad valberedningen vet?????  
 
Menar Du att om Pelle säger till Kalle som är sammankallande i valberedningen att det snöar idag så kan Pelle inte veta att Kalle visste att någon sa att det snöade?!!??
 
Jag kan försäkra Dig att jag vet vad valberdningen visst,i vart fall om vi förutsätter att sammankallande vidarebefordrar vad som sagts till sin beredning.
 
2. Den konkurrens i lokalerna Du anspelar på kan här och nu intyga att den konkurrensen upphörde raskt 2005 då kokurrensen beslöt sig för att inte längre utsätta sig för skrämmande möten med vissa herrar vilka sedan påstod än det ena än det andra. Konkurrensen var därför så gott som aldrig där dagtid, utan satt på kvällstid sent och gjorde det som behövde göras, allt för att inte störa herrarna Modig och Rosvall. Det tror jag nog att t o m den som låtit Dig höra annat, kan intyga.
 
Men nu har det här övergått till något helt annat än förbundsfrågor varför jag tycker vi sätter streck!