NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 15 februari, 2008

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 15 februari, 2008
Skrivet av: Lena A Löfström skrivet 2008-02-14, 17:16
Bengt, tyvärr, fel förklaring. Mig veterligt så har ingen brett ut sig på listan alls, varken ordföranen eller vicen. Jag tror inte ens att det varit särskilt frekvent att någon viceordförande yttrat sig alls. I själva verket yttras det inte så mycket där.
 
Jag ställde faktiskt också frågan till lisan vilka som hade framfört önskemål om att ta bort viceordföranden. Men si inte en enda ordförande svarade eller på annat sätt tog på sig detta.
 
I själva verket tror jag inte att någon annan än jag ens knysstat om detta på listan. Jag framförde för säkert ett år sedan åsikten att det kunde inverka menling på deltagarnas önskan att öppet diskutera frågor  då förbundets personal hade tillgång till den.
 
Det jag då menade var anställda som var anställda och inget annat. Jag tänkte aldrig så långt som att det faktiskt finns anställda som också är både ordföranden och vice ordföranden i olika föreningar och i den egenskapen borde ha tillgång till listan. Kanske en något olycklig ihopblandning av roller. Men mitt förslag var inte menat att t ex ställa Anna-Lena Hultman, orförande, utanför listan.
 
Till sist måste jag säga att jag faktiskt inte tror att just mitt gamla förslag skulle ha sådan bäring i förbundsstyrelen. Nej, något annat ligger nog bakom.