NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 21 april, 2010

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 21 april, 2010
Skrivet av: Elisabeth Thorsell skrivet 2009-02-21, 11:29
Igår skrev jag ett inlägg på både gamla och nya Ordförandelistan och frågade om när man kan förvänta sig ett preliminärt bokslut från Förbundet?  
 
Detta beroende på att säsongen för årsmöten står för dörren och föreningarna och deras medlemmar kan ju vilja veta läget för framtiden. T.ex. om man kan förvänta sig att förbundsavgiften helt plötsligt ska höjas igen, sedan föreningarna redan tagit sina budgetar, som skedde förra året.
 
Detta mitt inlägg är nu raderat från nya Ordförandelistan, sedan jag fått ett svar från Anna-Lena Andersson, moderator för Ordförandelistan, om att något sådant bokslut inte kunde komma förrän efter 26/3, då revisorerna ska träffas.
 
På gamla Ordförandelistan har jag inte heller sett till mitt inlägg.
 
Tydligen har mitt inlägg betraktats som onödigt att sprida till andra föreningar, i likhet med spam, och därför raderats.
 
Personligen tror jag ju inte att jag är ensam om min fråga, bara att ingen formulerat den ännu.  Och jag tycker inte om att bli betraktad som spammare, och ifrågasätter om inlägg av min typ ska raderas från att nå andra föreningar.
 
Elisabeth Thorsell
Ordförande
Svenska Genealogiska Samfundet