NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 06 januari, 2013

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 06 januari, 2013
Skrivet av: Moderator Södermanland skrivet 2013-01-04, 05:06
Jodå.
 
Jag håller på att snygga till rubrikerna och flytta felplacerade inlägg under Läshjälp. Det är som sagt ett hästjobb och kombinerat med hälsobekymmer har arbetet dragit ut på tiden . Det mest tidsödande (förutom att lista ut vad de där förbaskade Gid-numren egentligen innebär samt döpa om alla Behöver läshjälp, Hjälp, Vad står det??????????) är att flytta de inlägg som hamnat komplett galet. Bara under Västmanland rör det sig hittills om mer än 300 diskussioner under fel landskap. Dessutom flyttar jag ju riktigt gamla diskussioner till ett arkiv. Det går fortfarande att posta i desamma, men då ingen intresserat sig för dem sedan 2006 torde intresset vara tämligen minimalt.
 
Att flytta läshjälpen till sockendiskussionerna skulle innebära att dessa sväller oproportionerligt: ta t ex Skinnskatteberg med närmare 150 inlägg under Läshjälp. På vilket sätt skulle forumet bli mer överskådligt av att trycka in dessa i sockendiskussionen på nästan 1000 (i skrivande stund 977) inlägg?  
 
Mitt förslag är i stället att strukturera om Läshjälp genom att lägga in en sockennivå under Landskap. Rent logiskt borde det innebära att inlägg faktiskt hamnar i rätt landskap fortsättningsvis, vilket skulle underlätta hanteringen.