NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 06 januari, 2013

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 06 januari, 2013
Skrivet av: Britt-Marie Waller skrivet 2013-01-03, 17:58
Detta var inte något bra förslag att radera inlägg. De 3000 inlägg som jag själv har gjort består mest av forskningshjälp åt andra, skulle allt arbete jag har lagt ner på att lösa problem och dela med mig av mina kunskaper gå förlorade? Ibland när jag ser en fråga på forumet minns jag att jag tidigare har forskat i just den släkten, men det kan vara många år tillbaka och jag kan inte minnas allt jag har skrivit. Mina 72 A4 block är inte något nöje att leta igenom...Skulle jag då behöva göra om forskningen från början igen för att kunna hjälpa till med frågeställningen, då det är så enkelt att med några väl valda sökord på några sekunder få fram de gamla inläggen?
 
Instämmer med många andra att den nya uppställningen på forumet med bokstavsordning inte tilltalar mig. Jag tror också att nybörjare fastnar på t ex metodfrågor som ligger i början och lägger frågor där som borde finnas under rätt socken istället. Däremot tycker jag att den idé som fanns här om att lägga läshjälpen under respektive landskap är bra.
 
Mvh
 
Britt-Marie
 
(Meddelandet ändrat av bmw 2013-01-03 17:59)
 
(Meddelandet ändrat av bmw 2013-01-04 16:09)