NULL Skriv ut sidan - Anbytarforums innehåll

Anbytarforum

Titel: Anbytarforums innehåll
Skrivet av: Anne-Lee Wilson skrivet 2015-11-24, 11:28
Inte förrän jag läste i denna tråd nu fick jag veta om Carl Szabads bortgång, väldigt tråkigt att höra...
Jag tycker ju också att vi på något sätt ska hedra Anbytarforums medlemmar som gått bort.
 
Jag har ju använt mig av Anbytarforum i många år(sedan 2003 eller så tror jag)och hjälper till ibland när jag har tillgång av kyrkböckerna online eller med andra saker och jag postar också frågor själv.
Många som varit här på Anbytarforum i flera år har sådana enorma kunskaper om både det ena och det andra och för diskussioner i olika ämnen far above my head och jag kan finna det lite skrämmande ibland.
Jag(med flera andra kanske? och säkerligen många nykomna medlemmar också?)tycker att jag inte har mycket att komma med när det kommer till att kommentera om gamla foton, DNA-forskning eller vad det nu kan vara. Jag ställer mina simpla och dumma frågor här(läshjälp eller annat)och hoppas på svar, letar upp födslar etc. för andra i kyrkböckerna eller något liknande och överlämnar de mer djupgående diskussionerna mm. till de kunniga experterna.
 
Med vänlig hälsning,
Anne-Lee Wilson