NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 30 november, 2010

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 30 november, 2010
Skrivet av: Lotta Nordin skrivet 2010-10-31, 12:22
Om någon skriver ett långt diskussionsinlägg så är det enklast att först skriva det i t. ex. Word. Där kan man redigera, stavningskontrollera m. m. Då kan X också vänta innan han/hon publicerar det för att eventuellt lugna ner sig och slippa publicera odiplomatiska inlägg.
Att långa inlägg även ändrats/raderats har förekommit, och jag tycker lika illa om det där. Därför kontrollerar jag alltid (åtminstone när jag kommer ihåg det) att inlägget ligger kvar i det ursprungliga skicket innan jag publicerar mitt eventuella svar.
 
Tidsrymden för ändring/radering borde åtminstone kortas ner, om inte till 10 minuter så åtminstone till några timmar, istället för som nu 1 dygn.
 
Och naturligtvis ska moderatorer/eventuell befintlig anbytarvärd ta tag i om en enskild person gör något fel. Men ibland görs ingenting, trots att åtskilliga uppmärksammar både skribenten och andra på problemet både i Anbytarforum och Förbundsforum.
 
Dessutom borde valet i användarkontot att Hoppa över förhandsvisning då jag postar meddelanden tas bort helt och hållet. Det ska förhandsvisas, gärna med en tydlig uppmaning i förhandsvisningen att man ska läsa igenom noga innan skickar iväg meddelandet.