NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 26 maj, 2009

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 26 maj, 2009
Skrivet av: Mats Ahlgren skrivet 2009-05-22, 21:47
Olle
Stycket ovanför lyder  Om du gillar och läser RÖTTER ser vi gärna att också du bidrar till den fortsatta utvecklingen med 100 kr. Det gör du enklast i Rötterbokhandeln under PRENUMERATIONER - klicka här!
 
Det är säkert så att det är minst administration för förbundet om gåvogivaren använder Bokhandeln (men det är min tolkning), dock är den på exakt 100 kr och bara 100 kr.
 
Det som framgår, även om det kan bli bättre, är att om du vill skänka ett belopp som inte är 100 kr så finns möjligheten att använda något av de angivna pg eller bg kontona (jag tror inte förbundet tackar nej till mindre belopp än 100 kr även om det kan tolkas så).
 
Nu borde vi satsa på att lyfta fram Rötters Vänner på ett betydligt mer markant sätt. Jag tycker det ska finnas en barometer som visar hur mycket som kommit in hitills i år, jag tycker det ska skapas en egen rubrik på FF för Rötters Vänner (det finns en gömd under begreppet Rötter idag, men jag vill ha rubriken mer synlig), jag tycker de föreningar som har en stor andel Röttervänner ska premieras med något (deltagande i nästa serie av  Vet du vem du är kanske), jag tycker det ska gå att utmana föreningar eller aktiviteter med vem som är bäst på att få fram nya Röttervänner, jag vill..(det finns mer men nu räcker det tills jag vet att det finns någon som lyssnar)