NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 18 maj, 2009

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 18 maj, 2009
Skrivet av: Mårten Swärd skrivet 2009-05-13, 22:02
När jag läser vissa personers inlägg här så kan jag se vissa likheter med tv-programmet Grannfejden, det bråkas liksom inte av en anledning utan nästan för själva bråkandets skull...  
 
Det var förut kritik mot ordföranden, som sedan avgick, och då flyttas siktet en aning och man laddar om, sedan tas avgiften bort och då flyttas siktet en aning igen och man laddar pånytt om..
Inte ett ord om vilket bra beslut eller vad kul utan bara kritik, HELA TIDEN. Även om man kanske i viss mån håller med i en del av kritiken så blir denna oavbrutna negativa inställning bara bla bla blaaa i mina öron (ögon). Jag vill inte nämna några namn men jag antar att det inte behövs..  
 
Efter att ha läst rapporten med bilagor så vill jag åter igen tacka för ett bra och förnuftigt beslut! Det känns mycket bra att frågan togs på så stort allvar och att man gjorde en så pass grundlig utredning, heder åt styrelsen för det tycker jag!
Ett litet tips från en gravt internet-iserad webbutvecklare är att snabba upp registreringsförfarandet, ett formulär att fylla i, ett bekräftelsemejl och sedan ska man kunna vara igång. Snabbhet och enkelhet är en nyckelfaktor för att få många användare. Mer pengar tror jag också att man kan få in genom att exempelvis ge användarna möjlighet att ge ekonomiska bidrag direkt via internet genom olika direktbetalningstjänster, återigen enkelhet och snabbhet är viktigt för de nya generationerna..