NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 21 mars, 2010

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 21 mars, 2010
Skrivet av: Moderator Källor skrivet 2010-03-21, 10:34
Hade jag inte flyttat eller raderat inlägget från där det ursprungligen befann sig hade det inneburit att jag underlåtit mig att upprätthålla de regler som jag åtagit mig att göra. Alternativen var att radera eller flytta inlägget och jag föredrog det senare då även jag tycker det var nyttig information för läsarna. Ordningsreglerna ger ett visst utrymme för reklam under rubriken Länktips och därför var flytt till den tråden det enda alternativet till radering.
 
Så poängen med att flytta ett reklaminlägg från en diskussion till en annan är att i den ena tråden bröt den mot forumets regler och i den andra inte.
 
Svaret på din andra fråga om varför ett inlägg inte är reklam när det flyttas till en annan rubrik är att det visst är reklam, inte tu tal om det.
 
Det finns de som framfört kritik om att det modereras efter godtycke och även jag är av den uppfattningen att godtycklighet inte gagnar forumet, därför undviker jag det så gott jag kan och förmår. Om det inte kan anses genialiskt att moderera utan godtycke så är det väl trams i kubik.
 
Mvh