NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 21 mars, 2010

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 21 mars, 2010
Skrivet av: Patrick von Brömsen skrivet 2010-02-13, 16:53
Jag kan inte påstå att det förekommer ordning på torpet i detta forumet. Styrningen fungerar alltså inte enligt mitt tycke. Men för att andra inte skall läsa mellan raderna. Så skall jag förtydliga mig! Men först: de som modererar gör som jag ser det ett bra jobb. Sedan att de inte finns i alla ämnen, det får vi ju själva ta ansvar för var och en.
 
Styrning sker alltid uppifrån (eller borde göra) Om man säger en sak så är det detta som gäller PUNKT
 
Då är det ju intressant att detta med ex. källhänvisningar kan hålla på och dryftas om igen (det har ju förekommit förut) För inte kan det väl bero på att folk anser att det är fel i huvudet på ?? som gör att den fortsätter? Uppenbart så finns det regler som inte följs. Ändra då dessa (uppifrån). Ska vi ändra i regler eller i verkligheten????????  
 
Om man får fler att engagera sig så är det ju bra. Men ett obönhörligt krav på källhänvisning tror jag inte på, men visst är det bra om det förekommer.
 
Så de styrande kanske nu skall ändra reglerna då! Kanske efter en omröstning på nätet så att vi får en sådan funktion också. Om man vågar sig fram! För nog är det stiltje bland verksamheten (vill inte höra något om att det pågår saker i bakgrunden. Det har jag hört allt för länge, är det planekonomi?)
 
Sedan att det är ca 50% betalande/stödjande tycker jag personligen inte är konstigt. Blir man respekterad och ser att de lyssnar nedåt på rörelsen så tror jag nog att inflödet hade ökat.
 
Kommer på att tänka på Cheops pyramid av Hola Bandoola band
 
Vänligen Patrick