NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 21 mars, 2010

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 21 mars, 2010
Skrivet av: Mats Ahlgren skrivet 2010-02-13, 13:32
Jag förstår inte riktig vad du är ute efter, Sten. Moderatorerna säger ju ovan att kontakt tas, men inte i forumet.
Det är ju den bästa lösningen, som minimerar irritationen.  
 
Verksamheten baseras på vad moderatorerna hinner med och vilka åtgärder som de ska prioritera, det är ju både hjälp och styrning de ska bidra med, och kontrollera alla andra regeldelar.  
 
Det finns säkert delar som är minst lika viktiga som källhänvisningar, men det överlåter jag åt våra duktiga moderatorer att avgöra och hantera. Personligen tycker jag att den punkt du tar upp den 22 januari är viktigare, jag tycker mig se att det finns en del onödiga inlägg i form av frågor runt det som redan finns angivet (det är ju viktigt att läsa frågan)  eller icke-svar som att någon ska titta på frågan (men inte gör det). Det sistnämnda innebär ju också att andra svarare avstår, eftersom svar redan är utlovat.
 
Jag gillar arbetssättet med moderatorer och hoppas att det kommer fler som vill bidra, de som finns nu är värda mycket uppskattning för det frivilliga arbete de lägger ner. Tack!
 
Sedan kan säkert miljön i sig förbättras så att det underlättar, men det kommer nog när det blir fler Röttervänner, just nu är det ju cirka hälften av användarna som är det