NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 19 augusti, 2009

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 19 augusti, 2009
Skrivet av: Moderator Uppland skrivet 2009-08-18, 22:08
Jag riktar mig till er moderatorer och frågar vad ni anser vara godtagbara skäl att vara anonym. Och jag riktar mig till dom ansvariga, förbundsledning och forumvärdar, för att få svar på vad som är godtagbara skäl. Möjligheten finns, that's it! är alltså inte något svar alls på min fråga.
 
Nej, Lotta du frågar inte det du hävdar ovan. Frågan ställdes Till alla moderatorer och ansvariga: och som du flera gånger repeterat löd frågan:
 
Eftersom det (märkligt nog) finns några som anser att det finns godtagbara skäl till att vara anonym, så skulle jag - som sagt - vilja ha några exempel på sådana ”godtagbara skäl”. Kan jag få det?
 
Frågan kan omöjligt innebära en sak för moderatorer och en annan för ansvariga!
 
Det kommer aldrig förekomma en situation där en moderator avkrävs ett godtagbart skäl för att få vara anonym, därmed faller ju frågeställningen i en konkret natur riktad till ansvariga. Ska man som moderator presentera en hotbild från användare eller vad är det du eftersöker?  
 
Då återstår den principiella varianten av frågan. Eftersom det är endast en moderator som, mig veterligen, är anonym och uppenbarligen inte har läst eller kanske rent av struntar i din fråga och vi andra återstående som inte är anonyma kanske tycker att frågan inte berör oss, så kanske det tar tid innan någon avlämnar ett svar.
 
Du får sista ordet Lotta, jag lägger ned efter detta inlägg. Jag brinner inte för frågan om anonymitetens vara eller inte vara som du gör och det känns onödigt att debattera enbart den saken för min del. Det jag stört mig på i dina inlägg här ovan är som jag sagt tidigare ditt sätt att använda statistiska uppgifter på ett sätt som inte speglar verkligheten och det har jag gjort klart i tidigare inlägg.
 
Mvh