NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 18 augusti, 2009

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 18 augusti, 2009
Skrivet av: Anders Berg skrivet 2009-06-06, 22:39
Som moderator för det delforum där Moderator Uppland erbjöd sig ge hjälp med MSN, rubriken Brännlund under Övriga Släkter, vill jag säga att jag inte tyckte att det begicks något fel, tvärtom. Det var ju knappast så att diskussionen om Brännlund skulle flyttas till MSN utan det var mer ett erbjudande om att ge forskningsstöd rent allmänt. Det skulle snarare avlasta diskussionen från alltför många allmänna Hur gör jag nu-frågor. Inget fel heller att berätta om detta i forumet.
 
I övrigt håller jag med Michael, med tillägget att det vore önskvärt om inga moderatorer vore anonyma, dock är det positivt att nästan alla valt att inte vara det. Det enda fallet jag på rak arm känner till kan jag inte bedöma om det är godtagbart eftersom jag inte känner till bakgrunden tillräckligt väl.
 
Vissa moderatorer är väldigt osynliga, och det är kanske något vi borde ta upp internt. En förklaring kan ju vara att det inte varit några större akuta saker att moderera, och när det gäller att ta tag i gamla inlägg så har vi inte någon tidspress på att saker ska göras omedelbart.
 
Mvh Anders Berg tillika Moderator Släkter