NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 18 augusti, 2009

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 18 augusti, 2009
Skrivet av: Michael Lundholm skrivet 2009-04-08, 10:49
Jag kan bara konstatera att Anna-Marie kom med information om att det fanns trådar som var dubblerade i AF avseende Rötter i en tråd som handlade om Rötter (handhavande) och att jag meddelade att rätta plats för en diskussion om detta är här på FF och att vill man påkalla min uppmärksammahet om detta så går det bra att maila. Det blir ett par inlägg till av samma karaktär varav ett från Anne-Marie som uttrycker  frågetecken över vad jag skrivit. För att stävja ytterligare inlägg i metadiskussionen och för att göra tydligt vad jag avsåg upprepar jag därför ungefär samma sak men kanske med större bestämdhet och lite annorlunda ordval. Mer bestämd för att alla inläggen innehöll upplysningar/kommentarer vilka lika gärna hade kunnat skickas med epost och borde ha gjorts det efter mitt första påpekande.  
 
Inläggen finns ju kvar för var och en att se. Jag vet inte vad i detta som är stroppigt eller översittarfasoner.   Det finns inga värdeomdömen eller nedsättande uttryck i mina modereringsinlägg; bara sakliga upplysningar.