NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 18 augusti, 2009

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 18 augusti, 2009
Skrivet av: Ann-Mari Bäckman skrivet 2009-04-08, 10:31
Anders!
 
Man kan uttrycka saker och ting på olika sätt, vänligt eller med pekpinnen, som slår på fingrarna. Tyvärr, så kände jag att jag blev tillrättavisad, för att jag hade gjort något fel, men jag fattar fortfarande inte vad felet var. Var det för att jag ropade på moderator, jag visste inte namnet då eller var det för att jag påpekade att det redan fanns en rubrik i nättidningen Rötter?  
 
Som svar får jag ett kyligt 1. gör inte så 2. gör inte det det.
 
Jag tycker att det räcker med alla surkarter som mästrar och ger sig på folk i detta forum, men att även moderatorerna ska ikläda sig denna roll, det blir bara för mycket.
 
Jag har tydligen uppträtt på ett olämpligt sätt och behövde denna torra tillrättavisning. Jag kan acceptera det, om jag anser, att jag gjort något, som inte är tillåtet i AF, vilket jag tyckt mig inte ha gjort. Nog kan väl en moderator, som vill upplysa om, hur man ska göra för att framföra sina påpekande, använda en vänligare ton?
 
Men okej då, är det så här Anbytarforum ska skötas, då får jag tacka för mig, efter att nästan dagligen har gjort inlägg sedan 2003.
 
Ann-Mari