NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 11 mars, 2009

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 11 mars, 2009
Skrivet av: Jörgen Tollesson skrivet 2009-03-09, 23:34
Och vad är det du ägnar dig åt nu? Självkritik?
 
Är det mitt namn du har problem med att tåla? Varför annars detta hackande för att jag skriver något, i stället för att framföra dina egna synpunkter? Och inte är det första gången heller; man behöver bara gå lite högre upp i den här diskussionen för att hitta det senaste exemplet innan det här. Det är ett märkligt beteende från någon som till och med har suttit i Forumgruppen...
 
Sedan visste jag inte att den som inte var kandidat till en styrelsepost på den senaste förbundsstämman (nominerad av valberedning, en förening eller sig själv) var tvungen att sitta tyst fram till nästa stämma, utan att få lov att framföra några synpunkter på Förbundets verksamhet och hur det hela sköts. Men man lär sig något nytt varje dag. Tack för upplysningen!
 
För övrigt gör jag i allra högsta grad något själv. Efter att (precis som många andra) i flera år ha framfört synpunkter på hur Anbytarforum sköts och kommit med förslag på förbättringar - men bara bemötts med utskällningar och förtal från officiellt förbundshåll - så fick jag nog och startade ett nytt forum.
 
Så nu finns det ett alternativ till Anbytarforum - där användarna varken behandlas som presumtiva terrorister eller behöver betala ett frivilligt bidrag för att släppas in.  
 
Det kallar i varje fall jag att ta ansvar - det forumet har inte heller någon autopilot...
 
(Meddelandet ändrat av jts den 10 mars, 2009)