NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2005-02-05

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2005-02-05
Skrivet av: Annki Roos skrivet 2005-02-05, 00:15
Anders Berg, nu tycker jag att du är spydig, så tolkar jag din sista mening i ditt senaste inlägg. Anser mig ha lagt fram olika anledningar varför man inte bara kan tänka på just RAÄ. Tycker också att Kaj A, Åke och Rune har sagt vad de tycker. Kaj A ser t ex möjligheter med en flytt. Det är väl ett argument. Men så länge vi funderar i lite andra banor så ska vi tydligen framstå som mindre vetande utan en vettig tanke. Låt så vara då, det är ju ingen kamp om vem som har rätt och fel. Det beror ju på hur man ser på saken. Det är bara dumt att göra en sån här sak till en princip bland oss. De som är anställda på RAÄ och de som vill ha det kvar i Stockholm av olika anledningar, bör ju protestera och kämpa så gott de kan. De som tycker att det är ok med en flytt måste ju få tycka så. Det är väl det som är demokrati antar jag.
 
Läs vad vi skriver istället, annars blir det ju bara så att du ser det du vill se. Vist är det väl konstigt att jag kan se argument i Åkes inlägg, eller i Kaj A?s och även i Runes? Jag kan också se argument i många andras inlägg. Både för och emot.
Annki