NULL Skriv ut sidan - Varför togs mitt inlägg bort?

Anbytarforum

Titel: Varför togs mitt inlägg bort?
Skrivet av: Anna-Carin Betzén skrivet 2007-01-08, 15:26
Carl,  
 
Jodå, jag har tänkt betala men missade det i bunten räkningar jag betalade före jul (och jag har inte internetbank än). Sen visste jag inte heller exakt på vilken tid medlemskapet löpte. Det vore bra om man kunde ange sin mailadress på kontot men ändå kunna välja att den inte ska visas för besökare, utan bara användas om anbytarvärd m.fl. vill kontakta en. Att få en mailpåminnelse om att det är dags att förnya medlemskapet vore bra!
 
Det stämmer att jag angav en ickefungerande e-postadress i mitt inlägg - det är ett vanligt trick att man skjuter in nospam eller motsvarande i en offentligt postad adress för att lura de robotar som skördar adresser att användas till otrevliga massutskick. Inget jag har hittat på själv alltså, utan en tämligen spridd metod. Den människa som vill svara förväntas lägga märke till det och ta bort den inskjutna texten.  
 
 
Eva,  
 
Vad gäller acb på mitt ursprungliga inlägg, så var det faktiskt Discus som var lite lurigt. Jag matade in användarnamn och lösenord som vanligt, vid Förhandsgranska kom mitt hela namn upp som det skulle - men när jag hade tryckt Skicka ändrades det till bara acb. Borde förstås ha gjort ett nytt inlägg på direkten och förtydligat namnet, men tänkte inte på det då. Ibland har ju visningen av användarnamnen tillfälligt ändrats (om det nu beror på Discus själv eller forumets inställningar).
 
 
Jouni,
 
Tack för intressant information, du bekräftar den bild jag själv hade.