NULL Skriv ut sidan - Varför togs mitt inlägg bort?

Anbytarforum

Titel: Varför togs mitt inlägg bort?
Skrivet av: Eva Dahlberg skrivet 2007-01-08, 06:28
Nej det stod acb (vilket var Anna-Carins användarnamn känner jag igen när hon säger det, men jag är hundra på att det stod så, inget namn, jag funderade på varför man som anonym inte skrev abc i så fall ), jag läste på inlägget och gick direkt till Wikipedia och såg just det som beskrivs ovan av Mats, med notisen Källa behövs.
 
Anna-Carin skriver ju inte heller under sina inlägg på något sätt (i likhet med de flesta ovan) vilket gör att det såg helt anonymt ut, om ni noterar andra inlägg som ser anonyma ut så har de ofta skrivit ett namn under och då brukar Anna-Lena skriva Hej ..., du ska ange ....
 
Nu hade troligen Carl jouren, och att ta bort ett helt anonymt inlägg är väl inte så konstigt, om det inte längre är aktuellt (och det kan ju dessutom se kontroversiellt ut när ingen står för det).
 
Anna-Carin, kan du inte kolla per e-post med Carl om ditt användarkonto raderats (om du tänkt betala)?  
 
Hälsningar,
Eva
 
PS. Sedan är det möjligen så att man håller större koll på anonyma inlägg under andra diskussioner än rena släktefterlysningar.