NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2006-09-10

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2006-09-10
Skrivet av: Thomas Ek skrivet 2006-09-09, 23:05
Hå och hej...
 
Jag hade inte en aning om att detta skulle ställa till så mycket...
Jag ber om ursäkt om jag har trampat några släktforskare på tårna.
Jag vill bara säga att jag reagerade på svaret som frågeställaren fick i den aktuella frågan.
Förmodligen hade han inte fler uppgifter än de han hade... - då behöver man inte komma med pekpinnar. Jag menar inget illa - hoppas att ingen tror det.
Personligen hoppas jag att ALLA delar med sig med eventuella uppgifter man sitter inne med - även om man får en fråga som man personligen tycker är självklar. Det finns - liksom jag själv - folk som inte än har kunskapen att söka uppgifter på nätet eller på annat sätt.
Jag ville bara få fram - i mitt inlägg - att man skulle vara mer flexibel och svara på det frågan gällde. Inte som det blev nu - att frågeställaren blev tvungen att kolla sina uppgifter igen.  
Jag vet att många här på forumet är mer proffsiga än så än att klanka ner på frågeställare.
 
Tycker ni att jag har fel så ber jag om ursäkt för detta.  
 
När det gäller att lägga ut sin e-mailadress så tycker jag att det är en självklarhet. I dagsläget finns det både brandväggar och filter som rensar bort sånt som kan klassas för spam.
 
Jag tackar också alla som personligen har sänt mig mail angående detta. Både positiva och negativa reaktioner.
 
Har någon nu tagit illa vid sig av mitt inlägg ber jag så mycket om ursäkt!
 
Mvh
 
Thomas