NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2004-07-02

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2004-07-02
Skrivet av: Peter Karlsson / anbytarvärd (Peter) skrivet 2004-07-02, 01:27
Nej, ta inte mina uttalanden så allvarligt (man brukar kanske skriva någon glad gubbe när man skojar/ironiserar* en del- men jag råkar bara vara så rysligt trött på glada gubbar för stunden.) Tycker bara det är trist att man inte kan göra insatser som förbättrar Anbytarforum och kanske lägga mest krut på de interaktiva avdelningrana i Rötter som kommit lite på efterkälken en tid nu..
 
*) Blev kanske lite otrevlig text, och dessutom väl mycket skrivet om något som jag bara borde låta dra vidare - men man inspirerars väl av andras långa utläggningar.
 
-Semester behövs, tack för den önskningen - tyvärr så måste jag väl hålla någon slags jour mot alltför grova saker, men jag är tacksam om man enbart mailar om sådant som direkt strider mot det som står under rubriken Inlägg som kan vara brottsliga i Ordningsreglerna (http://forum.genealogi.se/index.php?topic=1).
 
I den mån folk vill göra det riktigt stökigt och trist på forumet under juli, så får dom väl göra det (ingen nämnd, ingen glömd) så får vi se hur folk upplever det hela.
-Jag hade ändå just beslutat att redan från nu* inte hålla på att ta bort några inlägg, och så får Ni väl hålla på tills Ni inte orkar mer (eller går på semester).
 
*) (undantag: kommentaren ovan om ordn.reglerna)
 
 
I övrigt kan väl mer folk passa på att säga sitt hjärtas mening om våra/maffians metoder på RÖTTER, det vore kul att se om det finns en stor tyst opinion som tycker vi är förskräckliga, men att man håller tyst (och att det bara är några få modiga som träder fram om detta).  
 Men det är ju lustigt att snart 2.500 personer stöder Rötters Vänner och att 1.100 personer har ett användarkonto för Anbytarforum, medan antalet personer som direkt 'far ut mot oss' brukar gå att räkna på de 10 fingrar man har försetts med. (Men det är klart; de tusentals som inte giller RÖTTER är förstås inte alls med i klubben - och gör av naturliga skäl inga avtryck i RÖTTERs historia heller - så motståndet är kanske stort där ute i det okända..)
 
 
PS  Jag tänkte en stund bomma igen Kantstött porslin ett par dagar p.g.a. lågtryck eller något liknande - men jag kom på bättre tankar..
 - JAG RADERAR HELA RÖTTER istället!!   (Nej; nu skojar jag faktiskt - det får bli en  så ingen tror att just det var på riktigt åtminstone.)
 
 
Vill också flika in att detta gäller generellt; dvs. det skall inte läsas som något som bara gäller just det (och de personer) som varit på tapeten den sista tiden.. (Men visst är det aktualiserat härigenom, minst sagt.)