NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2004-07-02

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2004-07-02
Skrivet av: Peter Karlsson / anbytarvärd (Peter) skrivet 2004-07-01, 23:54
Jag känner mig nödgad att för ordningens skull länka till ett tillfälle tidigare i juni (http://forum.genealogi.se/index.php?topic=82735) då du Steve gjorde en svarande Jenny mycket ledsen genom ditt därpå följande grova påhopp, som var och en kan begrunda.
-Som synes kan du rätt bra själv måste jag säga, man kan vara elak trots smileys, det är tydligt det.  
Vilken maffiaorganisation företräder du? - min heter visst Rötter (en undergroundorganisation till det beryktade 'Sveriges Släktforskarförbund' - de opererar över hela landet, fast de har sin bas i Stockholm. (på 'baksidan' du vet)
 
Men den som är intresserad av redaktörskapet här kan fritt ansöka om det; hör av Er till förbundsstyrelsen, de behöver säkert nya krafter som kan friska upp detta hemska näste vi dväljer oss i.
 
 
Tillägg:
(Jag har ju inte tänkt stänga ditt konto på riktigt* Eivor; precis som detta inlägg så var det väl en blandning av lätt frustration och viss ironi..)
 
och som sagt: saknar Ni Håkan (som kanske var klok och inte brydde sig om sådant här i samma utsträckning) - så sök redaktörstjänsten, jag har fullt upp med annat, så ju förr någon ser till att 'det blir ordning här' så blir väl allt bra. En ny redaktör kanske rensar upp bland odugliga hjälpredaktörer också.
 
*) Såvida du inte formellt begär det..