NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2004-07-02

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2004-07-02
Skrivet av: Steve Palmquist skrivet 2004-07-01, 23:32
Det är inget fel att vara amatör (det betyder att man älskar det man gör!) Jag är amatör inom detta gebit, men inte inom det jag annars håller på med sedan 30 år; teater, där är jag expert (en ödmjuk sådan, jag missbrukar inte mitt hantverk och min konst!). OCH jag trampar inte ned frågor från mina elever, som jag har några stycken och har haft ännu fler tidigare i perioder när jag undervisade mera än jag gör nu. Nu kan jag inte svara för deras räkning förstås, men bara utifrån min egen hållning till dem är jag ganska säker att jag inte trampar nedåt...  
Stå på dig Eivor, det är på tiden at någon annan vågar opponera sig mot detta och det är för dåliga argument de kommer med... som ställs emot dem som vågar ställa sig upp och säga stopp och belägg, det här duger inte! Även om Ni är många som försvarar tillvägagångsätten, som då och då sker här på Rötter, så existerar denna von oben mentalitet speciellt som jag nämnt när någon vågar fråga om adel oc?h utomäktenskapliga kunga barn. Det är en skam att läsa hur andra blir maltrakterade och hur man själv när man ärlig och rakt säger dett aär de upplysningar jag har kan någon hjälpa jag tänker gå till botten med detta men jag är öppen för vilket utfall det än månde taga. nej, det lyssnas inte istället blir man beskylld för att vara ute efter att trumfa igenom det ena och andra. Det är en djup skam!!! Ingen nämnd ingen glömd!  
De andra har till stora delar inte hört av sig, dem jag kommer ihåg med namn som blivit å det grövsta satta på plats av maffian! Kanske har de lämnat Rötter för gott? Jag vet inte!  
Men man ska sjuttonemej vara stark för att stå emot era slag under bältet etc. det har jag fått erfara och nu senast Eivor! Någon mer som vågar opponera sig mot maffian härefter?
Steve dvs. jag står alltid fram med namn och allt det andra jag tidigare har sagt t.ex. att jag är djupt tacksam för hjälp och svar från experter såväl som andra amatörer etc men undanber mig översittar metoder...liksom Eivor också har uttryckt här i eftermiddag och ikväll. Jag tycker Eivor alltid har varit rak och utan några krussiduller!!! men det har kanske att göra med att vi är födda Göteborgare båda två? jag vet det inte! Men jag har ju ingen          
-trovärdighet- i maffians ögon längre...och Peter anbytarvärd och ni andra, det är ju tydligt att denna Maffia finns, ni som inte upptäckt den ännu. Ja, ta bort inlägget om Du, Peter inte tål att höra det! jag döljer mig inte bakom pesudonymer men porta mig bara om jag sagt för mycket och det ska total censur på! Vi är några som här har blivit riktigt dåligt behandlade inte minst sedan ett dygn tillbaka. Om Anders ryberg tycker att han har blivit dåligt behandlad av mig trotts också ursäkt för något som jag upplevde som ?voertramp i diskussionen hetta (och den och de diskussioner har jag inte varit glad för!!!) Det är groteskt att se människors mobbing och chikane och nu är det inte bara mig jag talar om, som jag har sagt hela tiden, och det har det heller aldrig varit för den delen!!!
Steve