NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2004-07-02

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2004-07-02
Skrivet av: Anita Berglund Eriksson skrivet 2004-07-01, 17:18
Får jag säga en liten sak som har blivit viktigare och viktigare för mig  med tiden (åren)som jag umgåtts med Anbytarforum?
 
Det som är roligt med detta forum att det är både proffsiga och erfarna släktforskare, fritidsforskare, amatörforskare, historiker med gedigen kompetens och allmänt historieintresserade, andra kompetenser tex läkare, dataproffs m.m., och så alla vi andra dödliga nåja, amatörer som bara tycker att det så förbaskat (ursäkta!) roligt att följa med i diskussioner, lära sig och utvecklas i släktforskningens labyrinter; det som är orsaken till att man över huvud taget hamnade i detta forum.
 
Det är spännande med alla åsikter, alla olika synvinklar på saker och ting beroende på vilka referensramar man har. Det är ju därför vi debatterar!
 
Sedan tycker jag att det med åren, trots allt, blivit ett mycket, mycket bättre debattklimat i detta forum. Förut fanns det några som ideligen kom med pekpinnar speciellt till alla nybörjare, och det blev så fruktansvärt trist. Vi kanske lär något av varandra?
 
Anita