NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2004-07-02

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2004-07-02
Skrivet av: Jonas Kuschner skrivet 2004-07-01, 15:41
Eivor!
 
Undrar hur många som är kvar här till hösten?
 
Syrlig antydan om att det är något fel på Anbytarforum. Vad är fel? Vill du inte konkretisera din kritik? Annars finns ju risken att det bara framstår som substanslöst gnäll - det  vill du väl inte?
 
... människor, som kan föra en diskussion utan att vara överlägsna och behöver framhäva sina meriter hela tiden.
 
Om du finner det motiverat att påpeka att det finns människor som inte gör det, måste det väl finnas andra som gör det? Vem syftar du på? Anders? Kan du ge något exempel där han opåkallat framhäver sina meriter? Någon annan?  
 
Det var en liten passus rill Anders Ryberg. Jag vet att Du är väldigt duktig släktforskare, det är attityden jag inte gillar.
 
Vilken attityd? Ge exempel!
 
Eivor, om du vill vara kritisk mot andra här på Anbytarforum tycker jag att du tydligare bör säga vad du menar och ge exempel på de saker du vänder dig emot. Du kan väl inte bara komma med sådana här lösa antydningar och sedan hux flux meddela att du lämnar rubriken. Om det är Anders du riktar dig till måste du ge honom en möjlighet att replikera, och för att han skall ha en rimlig chans att göra det måste du ge exempel på vad i hans uppförande du finner klandervärt.