NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2005-05-16

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2005-05-16
Skrivet av: Rune Edström (Rune) skrivet 2004-08-12, 08:27
Hej
Jamen Per då kanske dom som skriver anser att dom har rätt och försöker i nån annan diskussion. Tror ju att det är någon som inte är så låta bli svara.
 
Jag har samma intryck av Essans olika inlägg som Mauds recension. Dock vill jag tro att det har göra med hennes sjukdom.  Förut var hon så förflytta sig efter behag, träffa folk när hon ville, numer har hon betydligt sämre med den förmågan. Humöret har dalat neråt, och blivit mycket kortare, så känsligheten är så mycket större. Numer är det dator och telefon som gäller. Besök kan inte ske annat än att när andra har tid att hjälpa. Hon har förändrats från en spontan flicka med rakt på sak till en burdus dam, som anser att varje påpekande är kritik som måste bemötas.
 
Som vanligt när argumenten tryter om sak, är det vanligt att det bli person.
 
E?n Iljas på Gammbränna brukade säga Jag ger mej jag som rätt och avslutade diskussionen, när någon varit så övertyga honom om att han hade fel.
 
Tycker att Essan och Eivor ska anamma de visdomsorden av en gammal gubbe, och sluta med invektiven. I de fallen verkar ni vara lika goda kålsupare.
mvh
rune