NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2005-04-09

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2005-04-09
Skrivet av: Lotta Nordin (Lotta) skrivet 2005-04-09, 19:53
Gun-Britt,
jag var inte den första som påpekade att det var en 2 ? år gammal diskussion. Inlägget före ditt den 7:e april var från november 2002. I det inlägget hänvisade du inte till någon annan specifik diskussion, du nämner ”diskussioner i andra forum”. Det jag menade var att om du hade skrivit i samma diskussion där de inlägg vars innehåll du ville kritisera fanns, hade det varit enklare för alla som läste att förstå vad det var du syftade på.
 
För övrigt tycker jag verkligen inte att jag använder någon besserwisser-ton i mitt inlägg ovan. Jag uttrycker mina åsikter, precis som du har uttryckt dina, och båda två har vi lika mycket rätt att ha åsikter, antingen det är olika åsikter eller samma. Att dra sig ur en diskussion man själv startat (eller startat om) bara för att en del inlägg inte stämmer överens med ens egna åsikter, det verkar också vara ett vanligt fenomen här i Anbytarforum. Skulle det dyka upp inlägg med personliga påhopp behöver man inte svara på dom, man kan fortsätta att diskutera sakfrågan om man vill.
 
Mvh//
Lotta