NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2005-04-09

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2005-04-09
Skrivet av: Gun-Britt skrivet 2005-04-08, 18:36
Oj vilken fart det här tog!!! Synd bara att Per Thorsell inte vill ge sin uppfattning här i debatten. Skulle vara intressant att få en förklaring vad han egentligen menar. Tyvärr så kan kanske fel personer ta åt sig av hans formuleringar angående svartlistor som det nu är. Men hur ska man veta, vem han menar med sina vaga formuleringar?
 
Jag håller fullständigt med dem, som tycker att man ska svartlista folk ,som tar betalt och som sprider uppgifter ,som de stulit. Men det är inte dessa människor som Per Thorsell och Michael Lehman verkar ha på sina svarta listor? Eller har jag fel?  
 
Sen Jojje , tycker jag nog inte att Peter( anbytarvärd) ska stänga diskussionen. Ämnet tål nog att diskuteras. Varför inte? Man ska kunna stå för sina åsikter. Kanske ska man väga in Anbytarforums syfte här också? Och alla dina fina ord på F som du skrev imponerar i alla fall inte på mig!!! Bättre med saklig debatt. Och med saklig menar jag ,att var och en ska kunna stå för vad den skriver och också då kunna diskutera detta.
Och tack alla er, som sporrar mig, att fortsätta med släkt forskningen och att fråga mig fram. Särskilt tack till Anders Berg!
Mvh
Gun-Britt